Κάτια Δανδουλάκη: «Έκανα θεραπεία με χάπια έναν χρόνο. Πήγα σε ψυχίατρο»


Η λαμπερή ηθοποιός μιλάει ανοιχτά για την περιπέτεια της υγείας της και για τις χρηματικές της απολαβές όλα αυτά τα χρόνια από την επιχειρηματική δράση της στο θέατρο.
Κάτια Δανδουλάκη: «Έκανα θεραπεία με χάπια έναν χρόνο. Πήγα σε ψυχίατρο»

Η Κάτια Δανδουλάκη, η οποία συνηθίζει να μιλάει ανοιχτά σε συνεντεύξεις της για θέματα που ακόμα και σήμερα θεωρούνται ταμπού για την ελληνική κοινωνία και δύσκολα βγαίνει κάποιος δημόσια να αναφερθεί σε αυτά, μίλησε στη Σάσα Σταμάτη για το Secret στα Παραπολιτικά για την δύσκολη περίοδο που πέρασε όταν ήρθε αντιμέτωπη με τη βαριά μορφής κατάθλιψη, η οποία την ανάγκασε να πάρει χάπια για να μπορέσει να σταθεί ξανά στα πόδια της. «Πέρασα υπερκόπωση μαζί με κατάθλιψη και άρνηση για δουλειά. Μου μιλούσες για δουλειά και μου σηκωνόταν η τρίχα. Αυτό ήταν αποτέλεσμα φοβερής εξάντλησης, γιατί μου έτυχαν απανωτά πάρα πολλά προσωπικά. Έφυγαν όλοι οι δικοί μου. Οπότε δούλευα 24 ώρες το 24ωρο για να μην σκέφτομαι και εξαντλήθηκε. Άδειασε μέσα μου το σύμπαν. Πήγα στο νοσοκομείο με ακραία υπερκόπωση και συγχρόνως δεν ήθελα ούτε να έρθω στο θέατρο ούτε να δω κόσμο. Επειδή είμαι άνθρωπος που αποδέχεται αυτό που έχει, θέλω να ξέρει ο κόσμος ότι δεν είναι ντροπή να αποδέχεσαι την αποτυχία. Κατάλαβα ότι θέλω γιατρό και πήγα αμέσως σε ψυχολόγο… Έκανα θεραπεία με χάπια έναν χρόνο. Συνήλθα στους τρεις μήνες. Είχα ένα είδος κατάθλιψης».

Αυτή τη περίοδο η ταλαντούχα ηθοποιός έχει επιστρέψει στο θέατρο με την παράσταση «Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε» που παίζεται για τρίτη σενεχόμενη χρονιά στο θέατρο Κάτια Δανδουλάκη. Για πολλά χρόνια εκτός από το ρόλο του ηθοποιού κατέχει και τον ρόλο του θιασάρχη. Σε ερώτηση της δημοσιογράφου πόσα χρήματα έχει βγάλει όλα αυτά τα χρόνια από την επιχειρηματική της δράση στο θέατρο, η ίδια απάντησε: «Έχω βγάλει πάρα πολλά χρήματα και έχω χάσει πάρα πολλά. Το ισοζύγιο είναι πάντα “χασούρα”. Από τη στιγμή που κάνεις θεατρική επιχείρηση, ξέρεις ότι θα αποτύχεις γιατί τα έξοδα υπερκαλύπτουν τα έσοδα. Αυτό το κάνουμε γιατί δεν είμαστε κανονικοί άνθρωποι».

ΠΗΓΗ: WWW.TORATORA.GR

Σχολιάστε

