Μονομαχία στις 19.00: Τα νούμερα τηλεθέασης του δελτίου του ΑΝΤ1, απέναντι στις ειδήσεις του Alpha


Η απόφαση των υπευθύνων του ΑΝΤ1 να αλλάξουν ώρα προβολής στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων άλλαξε άρδην το τοπίο στην απογευματινή ζώνη, λίγο πριν το λεγόμενο prime time. Μετά από 25 χρόνια, το κανάλι μεταφέρει τις ειδήσεις νωρίτερα, ακολουθώντας το παράδειγμα του Alpha στο ζήτημα τηλεθέασηκαι επιλέγει να χτυπήσει τη ζώνη 20.00 – 21.00 και τα δελτία STAR και MEGA με ολοκαίνουρια σαπουνόπερα.

Κάπως έτσι, η Μαρία Χούκλη καλησπέρισε το κοινό για πρώτη φορά στις 19.00 την περασμένη Δευτέρα και έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε πως απέδωσε το εγχείρημα, απέναντι στον βασικό ανταγωνιστή, τον Alpha, που μέχρι σήμερα «έπαιζε μόνος» στη συγκεκριμένη ώρα.

AdTech Ad

Δυναμική εκκίνηση, χωρίς… στάμινα

Ξεκινώντας την προβολή από τις 19.00 ο ΑΝΤ1 έδειξε μια εντυπωσιακή δυναμική, κοντράροντας στα ίσα τον ανταγωνιστή, ενώ την Τρίτη «πήρε κεφάλι» τόσο σε γενικό σύνολο, όσο και στο κοινό ηλικίας 15-44. Από τα μέσα της εβδομάδας όμως και μετά, το κλίμα ανεστράφη με τον Alpha να ανακτά δυνάμεις και να κλείνει την εβδομάδα με προβάδισμα 10% μονάδων στο νεανικό κοινό.

Μερίδια τηλεθέασης (%) για την εβδομάδα 29/2-04/3 σε γενικό σύνολο (πρώτη στήλη) και νεανικό κοινό

ΑΝΤ1

ALPHA

ANT1

ALPHA

ΔΕΥΤΕΡΑ

14,9 15,8 16% 14,6

ΤΡΙΤΗ

18,3 15,9 19,4 15,5

ΤΕΤΑΡΤΗ

14 17,6 12 17,1

ΠΕΜΠΤΗ

15,1 17,2 13,5 14,5

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

13,9 18,4 8,9 18,5
 

 

Από τον πίνακα παραπάνω, είναι φανερό πως η μάχη των δελτίων στις 19.00 είναι ακόμη δύσκολο να κριθεί. Μπορεί όμως κανείς να παρατηρήσει πως ο ΑΝΤ1 μοιάζει να δυσκολεύεται να ανακτήσει κατά κύριο λόγο το νεανικό κοινό. Εδώ πρέπει να σημειώσουμε πως το δελτίο του ΑΝΤ1 είχε κατορθώσει να βρίσκεται στην πρώτη θέση όλο το τελευταίο διάστημα, απέναντι στο MEGA και το STAR κι αν και οι επιδόσεις του έδειχναν μια κάποια κάμψη, εξακολουθούσε να φλερτάρει με την πρωτιά στη ζώνη 20.00-21.00, τουλάχιστον σε ό, τι αφορά στις ηλικίες 15-44.

Τι γίνεται στη ζώνη των 20.00;

Από κατ’ εξοχήν ενημερωτική, η ζώνη των 20.00 έχει πλέον μοιραστεί μεταξύ ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με το δεύτερο είδος να κερδίζει την πλειοψηφία των τηλεθεατών. Απέναντι λοιπόν στο ‘Κάτι Ψήνεται‘ που έχει κατατροπώσει εδώ και χρόνια τα δελτία ειδήσεων, συγκεντρώνοντας την προτίμηση νεότερων τηλεθεατών, ο ΑΝΤ1 επέλεξε να βάλει μια καθημερινή σειρά, με την οποία χτυπάει πιο μεγάλες ηλικίες. Τα «Δίδυμα Φεγγάρια» έκαναν το θαύμα τους και έφεραν το σταθμό στην πρώτη θέση, αν και τις περισσότερες ημέρες, οι μαγειρικοί διαγωνισμοί του Alpha επικρατούν στο κοινό 15-44.

Όσο για τα δελτία ειδήσεων; Η μονομαχία MEGA και STAR αποδεικνύεται εξίσου αμφίρροπη με τα δύο δελτία να βρίσκονται πολύ κοντά, αν και το κανάλι της Μεσογείων διατηρεί ελαφρά υπεροχή σε γενικό σύνολο και νεανικό κοινό.

Σε κάθε περίπτωση, οι επιλογές των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών να… απορρυθμίσουν τη ζώνη της ενημέρωσης, δημιουργεί πλέον ένα τοπίο όπου από τις 18.00 ως τις 22.00 το απόγευμα μπορεί ο τηλεθεατής με το κατάλληλο zapping να παρακολουθεί ενημερωτικές εκπομπές και δελτία χωρίς σταματημό. Από τα ενημερωτικά μαγκαζίνο του ΣΚΑΙ και του Ε, στα δελτία των 19.00, εκείνα των 20.00 και τέλος τις ειδήσεις των 21.00, χωρίς σε αυτή την αχανή ζώνη (που φυσικά ηττάται σε κάθε αναμέτρηση με άλλα πιο ανάλαφρα προγράμματα) να υπολογίσει κανείς τις βραδινές ενημερωτικές εκπομπές.

Εκείνο βέβαια που πρέπει να αντιληφθούν τα τηλεοπτικά μέσα είναι πως όποια ζώνη και αν επιλέξουν για τα δελτία και τις ενημερωτικές τους εκπομπές, το ζητούμενο για τον τηλεθεατή είναι η χαμένη αξιοπιστία και εκείνο που πρέπει πρωτίστως να εξασφαλίσουν, είναι να άρουν την καχυποψία και την αμφισβήτηση που έχει εδραιωθεί για τα καλά στη συνείδηση του τηλεοπτικού κοινού.

ΠΗΓΗ: http://news247.gr/eidiseis/psixagogia/media/monomaxia-stis-19-00-ta-noumera-thletheashs-toy-deltioy-toy-ant1-apenanti-stis-eidhseis-toy-alpha.3945403.html

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s